miercuri, 24 septembrie 2008

Sfarsit de vacanta ...

E aproape octombrie... se termina vacanta - cea mai frumoasa vacanta ever ! Am mers pe unde am vrut, am descoperit oameni si locuri noi, si, cel mai important lucru, am avut PRIETENI aproape. Si prieteni in adevaratul sens al cuvantului ! Iesirile la Valea Neagra si la mare nu ar fi fost la fel daca nu il aveam aproape pe Ninjutzu, vesnicul partener de dans si voie buna! Am mers si la munte de cateva ori, cu baietii mei nebuni, la mare de vreo 4 ori ... :p, o data in Corfu - unde a fost super distractie, cu oameni nu tocmai cunoscuti. Am mers la cateva festivaluri, am facut o traditie din "cafelutza de dimineata (de la ora 12 30 sau 14 00) " :P Serile "dansante" din club raman in amintire mai mult ca sigur , la fel si vizitele la Tanti Emilia :P . O vacanta superba, asa cum nu am mai avut niciodata, o vacanta de vis, care a avut de toate! Va multumesc voua, celor care mi-ati fost alaturi, pentru toate clipele frumoase petrecute in ultimele luni!!

Niciun comentariu: