duminică, 19 octombrie 2008

Dupa o (alta) noapte nedormita fac bagajel si plec la Bucuresti. As vrea sa ma pot imparti, sa fiu in doua locuri in acelasi timp ... Si la Bucuresti, unde imi place atat de mult, dar si la Campina, unde am descoperit ca sunt atatea lucruri interesante de facut, daca ai cu cine.
Traditia cu "foculetzul" a trebuit respectata si in ultima noapte ... Am plecat pe la 11 noaptea spre locul cu pricina, am aprins imediat un foculetz mare si apoi ne-am simtit cat am putut noi de bine. Pe la ora 3, foamea isi spunea cuvantul si ne-am apucat si de un gratarel mic, cu niste pastrama... Bucatarul sef si-a facut datoria cum trebuie, iar soferul de serviciu (aka Eu :P ) a fost acolo unde era nevoie de el. Spre dimineata am continuat cu foculetzul si dupa o noapte intreaga de stat in jurul unui foc, de ascultat muzica buna alaturi de o companie foarte placuta, am ajuns acasa pe la ora 8, mirosind a tigan, dar foarte fericita.
Acum fac bagajelul pentru Bucuresti, iar in cateva ore o sa "decolez" ...
Sper ca totul sa fie bine! :D

Niciun comentariu: