joi, 27 noiembrie 2008

Toamna tarzie sau iarna de-a dreptul?

Sfarsit de noiembrie, cu zapada in Bucuresti! Azi m-a nins ... Am plecat de acasa pe o burnitza apasatoare si rece. Aproape de facultate era deja lapovita, iar pana la facultate a inceput sa ninga ca in povesti. Era asa frumoooos ! Si mergeam prin ninsoare, si nu-mi pasa de nimic, eram fericita, multumita. Cand am plecat de la facultate era deja soare si senin. Disparuse totul, de parca nici macar nu fusese. Zi agitata, umblat prin multe locuri noi, mai dubioase sau mai putin dubioase... placute sau mai putin placute. Am inghetat destul de tare, la un moment dat nu imi mai simteam degetele si urechile... dar am ajuns acasa unde e caaald si bine! Seara de relaxare, cu nimic important in plan... leneveala si atat!

Niciun comentariu: