sâmbătă, 13 decembrie 2008

Home, sweet home!

M-am mutat in noul apartament, cu Radu si Iul. E suuuuuper! Imi place la nebunie, am fost foarte incantata din prima clipa cand l-am vazut. M-am mutat de 2 saptamani, dar chiar nu am apucat sa scriu nimic despre asta. E la etajul 9 (cu ocazia asta imi inving si eu fobia de lifturi :P), dar e foarte frumos. Am o camera draguta rau de tot, un pat maaare, pereti bleu :x :D , o priveliste de milioane.
Am facut crispy, am papat crispy, am apreciat crispy!! :D
A fost foarte bine si cat timp am stat cu Seba, ii sunt recunoscatoare pentru asta, dar parca tot mai bine e "la casa mea". Dorm muuult, invat si mai mult :)), ascult muzica tare, si e tare bine. Sunt happy!
La faculta am intrat in perioada de teste... sper sa trec cu bine, ma asteapta o saptamana foarte grea. Pana acum am scapat de 2 examene, cu 10 bineinteles. Imi zicea tata ca poate fac ca anul trecut .... tare as vrea, dar e muuult mai greu :( Sunt si materii mai multe, si mai complicate, proiecte mai grele, si ... nu stiu, eu sper din tot sufletul sa scap la cat mai multe!! Abia astept sa iau vacanta !! Sa stau si eu relaxata...
Acum singura relaxare o am in weekend, cand vin acasa si cand nu ma prea gandesc la scoala. Ca in rest, in timpul saptamanii, nici nu ies in oras... invat destul de mult, tre sa recunosc, dar fac asta pentru un scop ! :D
Pup nasu' si sper sa revin cu vesti buuuuune!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

aaa ai zis pup nasu' :D da daa daaa...asta-i vba meaaa :) ce te iubesc ba ca zici si tu asa!bafta la scoala ....si cu noul apart. sa fie intr-un ceas bun!