miercuri, 31 decembrie 2008

Sfarsit de an

Mai sunt doar cateva ore din 2008 ... un an frumos, poate cel mai frumos ever ! Am avut de toate, m-am distrat, am invatat, am facut aproape tot ce mi-am propus. Mi-am promis la inceputul anului ca o sa fac tot ceea ce am scris eu "acolo" , pentru ca am scris undeva ce imi propusesem sa fac. Ei bine, azi, in cele cateva minute petrecute in linistea camerei mele, am recitit planurile pe 2008. Pe unele le-am bifat, pe altele le-am considerat puerile, iar pe restul mi-a parut rau ca nu le-am putut indeplini... Totusi, una peste alta, a fost un super an, cu super prieteni. Prieteni vechi in vara, dar prieteni in adevaratul sens al cuvantului, prieteni noi din toamna incepand, dar care si-au facut loc in sufletul meu. Nu stiu cum va fi 2009, nici nu vreau sa ma gandesc. Cert e ca va exista inca o lista cu dorintele pe noul an, poate mai lunga decat anterioara, poate mai scurta, dar cu siguranta mai matura. Cel putin asa imi propun acum, ca in 2009 sa mai "cresc" un pic la minte... se cam cere :P Sper sa si pot! :D Anyway, 2008 se incheie in curand, sunt deja la petrecere, ma simt bine, sunt fericita. Nu mai stau acum sa scriu prea multe, un lucru e clar : sunt fericita, am fost fericita marea majoritate a 2008, voi fi si mai fericita in 2009 !!
La multi ani, tuturor! Pup nasu si aveti grija de voi! Viata este atat de frumoasa, trebuie doar sa gasesti metoda potrivita de a o trai si de a te bucura din plin de ea !! Eu am gasit-o, zic eu !

Niciun comentariu: