duminică, 4 ianuarie 2009

Bye, bye 2008! Hello, 2009!

Si a mai trecut inca un an... Un an bun, cel mai bun de pana acum! L-am incheiat cu o petrecere adevarata, la care, pot spune ca am fost EU. Eu, in adevaratul sens al cuvantului. Asa cum sunt cand ma simt bine, "sufletul petrecerii". Am dansat toata noaptea, am ras, m-am distrat cu prietenii si m-am bucurat nespus de orice lucru marunt intamplat.
Petrecerea a inceput oficial pe la 9-10 seara. Usor timizi am inceput sa dansam, sa incercam sa ne distram. Pe la 12 fara 20 a aparut si "Militiaaa":P Deschis sampanii la 00:00, artificii, tipete, rasete, pupaturi incrucisate :P Toata petrecerea a fost mult peste asteptari, poate si de-asta sunt atat de entuziasmata acum! Tipatul de pitzipoanca impreuna cu Adina a facut ravagii. Glumitzele cu Sorina raman intiparite in minte. Triumf absolut in noaptea de rev! :D Me happy happy rau de tot ! :D A doua zi, ciorba de burta si gratarel ... Apoi wii pana seara, si distractie maxima toata noaptea. Au urmat si alte zile in care nu am avut nimic de facut, decat leneveala si distractie cu prietenii. Ne-am facut "curaj" inainte de rev cu chefuri in fiecare seara, ne-am "dres" dupa rev cu alte chefuri in fiecare seara. Distractia a fost pe primul plan in vacanta asta! Super vacanta, care se termina in cateva ore, super distractie!
De maine o iau de la capat cu facultatea, cu mersul la Bucuresti... as fi vrut sa mai stau asa in Campina, macar vreo luna :P Un inceput de an superb, cu tot ce trebuie! Foarte happy !

Un comentariu:

Anonim spunea...

yeeeeeeeeeeeeeeeeeee......acum cu noul an vine si perioada tare , care se cheama perioada examenelor sau ptr altii sesiunea ...doamne alta distractie :)))...ce faci draga ? se pare k vom fi colegi de examen anul asta :P
noroc cu 2009 ..

app sa ai un nou an prin de realizari si succese :P