miercuri, 14 ianuarie 2009

Ganduri uitate undeva....

Pe zi ce trece imi dau seama cum viata ne indeparteaza, cum viata ne schimba drumurile si ne maturizeaza. As da orice sa dau timpul inapoi cu cativa ani. Imi e dor de vremurile din liceu, unde m-am simtit atat de bine si unde m-am descoperit pe mine insami. Atunci nu trebuia sa ma gandesc daca gresesc sau procedez corect, faceam ce vroiam si vedeam apoi daca era bine. Nu aveam atat de multe responsabilitati si eram un copil. Un copil in adevaratul sens al cuvantului.
Imi e dor de pauze, imi e dor de "vrei ceva de la magazin?" , imi e dor de "ne vedem si pauza viitoare?", imi e dor sa te bat la bomberman, imi e dor sa vii sa faci cd-uri, imi e dor de tot ce aveam atunci. Ne-am schimbat mult, stiu asta, vrem lucruri diferite de la viata ... si e normal! Dar nu imi dau seama cum s-au intamplat toate astea intr-un timp atat de scurt. Numai daca inchid ochii imi revin in minte toate intamplarile de atunci. Parca ar fi fost ieri! Ne-am schimbat, sentimentele ni s-au schimbat, gandurile si temerile ni s-au schimbat.
Si ne vedeam dimineata inainte de scoala, si ne vedeam in fiecare pauza, si ne vedeam dupa scoala, si ieseam in oras .... si nu ne plictiseam! Aveam intotdeauna ce face, ce vorbi, era totul perfect !
Si totusi ... timpul trece, si noi ne schimbam o data cu trecerea lui! Si ajungem sa avem drumuri separate in viata. Nu traim din amintiri, desi ne face placere sa le rememoram, nu traim in trecut, desi radem deseori pe seama lui... E pur si simplu viata, acceptarea ei si trairea ei din plin. Cu bune, cu rele. Cu impliniri si esecuri!

Un comentariu:

Anonim spunea...

si aici sunt , sa te fac sa zambesti mereu :P