miercuri, 7 ianuarie 2009

Ma numesc Ioana, doar o zi pe an! :P

Da, asa este! O singura zi pe an accept sa mi se spuna asa, si imi place numele asta! :) Astazi! Si atat! :P
Am inceput ziua foaaaarte devreme, pe la 7 ... Am plecat spre facultate, m-am intalnit cu Alexandra si am scos proiectul la statistica la imprimanta. Apoi am mers la cursuri. M-am vazut si cu Andrei. Amandoi, un pic ajutati, si-au adus aminte sa imi zica La multi ani! :P Am mai scapat azi de 2 examene. De management, unde proful s-a dovedit a fi un adevarat domn, si la statistica unde deja celebra replica : "fugiti" ne-a dat de inteles k am trecut. Am plecat de la facultate, cu gandul de a merge la Campina fuguta fuguta. Am revazut un chip tare drag, m-a bucurat prezenta lui enorm de mult! Putin somn apoi, ca nu strica niciodata. Venit tata de la serv, cu un trandafir supeeeeeeeeeeeeerb, venit mama de la serv cu veselie maxima. Luat babe de acasa, adus la noi acasa. Stat in familie o ora, dupa care iesit in oras pentru tura a doua de sarbatorit. Lumea era deja la locul stabilit, ma asteptau. Am deschis cadourile, m-am bucurat foarte tare de fiecare in parte! Nu ma asteptam sa primesc atatea si atat de frumoase!! Imi plac la nebunie, nu stiu care imi place mai tare. M-au intrebat si ei asta. Am zis ca florile. Cum poate un lucru care dureaza asa de putin sa creeze atata emotie si sa fie atat de aproape de sufletul cuiva? Simplu! Daca e daruit de cine trebuie, pentru cine trebuie! Cel putin asta cred eu... Am stat un pic cu ei, am vorbit, am mai povestit, am baut ceva interesant. Am plecat destul de repede, dar unii mai au si munca, ori in seara asta ori maine dimineata. Va multumesc pentru seara asta!!! :*
Am primit si mesaje multe, si apeluri de la multi ani! A fost o zi frumoasa, in care m-am simtit bine, am avut prieteni aproape si m-am simtit iubita. Astazi da, ma numesc Ioana!

Un comentariu:

Anonim spunea...

chiar si in ziua ta esti cu facultatea in cap ... se vede ca nu ai mai stat pe langa noi (camera 108 ), sau pe langa mine ... uoff lasa ne vedem noi