vineri, 23 ianuarie 2009

(de fapt, 22 ianuare, dar a facut netul figuri si am intarziat un pic cu povestirea)
Inca o seara frumoasa, cu iesit in oras, cu rasete si veselie multa. Am plecat destul de devreme de acasa, am mers la club. Nu am mai fost de foarte mult timp acolo, dar mereu ma simt la fel de bine. Lume multa, am unit mese, am ras si ne-am simtit foarte bine. Indiferent cat timp lipsesc de acolo, simt aceeasi caldura din partea lor. Prieteni vechi, cu care am impartit si bune si rele. Prieteni.
Pe la 10 seara am plecat din clubuletz pentru a doua seara a "minunii". Si te-ai tinut de cuvant! :P Seara linistita, cu atmosfera frumoasa, cola si vin... Tv si muzica. Amintiri, rasete, fericire! Am ajuns acasa dupa o plimbare scurta prin oras. "Lasa-ma sa dooorm, la televizor", somn mult si relaxare totala. Pupici pe nas! Urmeaza sper a treia zi a "minunii" :P
Maine ma duc la Bucuresti, cu ai mei. Dar pana atunci mai e la mijloc inca o seara! :D

Niciun comentariu: