luni, 13 aprilie 2009

I don't like Mondays!

Un inceput de saptamana greu, prea greu. Cu trezit dimineata, cu facut bagejel si plecat la Bucuresti. Dupa un drum lung, in care am mai invatat un pic pentru testele de azi, am ajuns la apartament. Deja eram obosita... Dar greul abia avea sa inceapa. Am plecat spre faculta, povestiri din weekend cu my best buddy si apoi intrat in paine cu tot stresul si toata agitatia din universitate. Toti parca innebunisera azi; colegii, care mai de care mai nervosi si mai speriati, unii nu dormisera de nu stiu cand, unii au dormit prea mult si nu au invatat deloc. Cert e ca plutea in aer incordarea. 13:30 - test la seminar. A fost ok, am terminat repejor, am scris tot. Am mers la bar pentru o cafea si pentru un pic de odihna inainte de econometrie. 15:00 - test la curs. 3 profesori supraveghetori, subiecte individuale, nivel de dificultate mai mare decat la cele facute cu profu. Vis, nu? Am facut cat am putut, sunt oarecum multumita, pentru ca am facut tot ce am stiut, dar... ca mereu e un dar... se putea si mai bine. Anyway, trecu si testul asta .. Asa ca am plecat acasa, in gasca mare ca in zilele bune :P. Vremea nu a tinut cu mine, si a trebuit sa intrerup traditia zilnica de jogging in parc. Oricum... nu eram in stare... nici fizic, nici psihic. Un pic mahnita din cauza econometriei, dar cu speranta inca vie ca poate poate... Cateva episoade din Friends, un 3 in 1 si invatat pentru testul de maine. Mai pe seara, un pic de proiect la info si somnic.
Concluzia? I don't like Mondays! mai ales cand sunt asa pline de ... dar mai bine lasa...

2 comentarii:

rux spunea...

cine nu ar uri o zi de luni in genul?

Anonim spunea...

zilele de luni sunt ca femeile urate. Sau grase. Adica oribile !
hai ca n-am fost vulgar !
apropo: JOS CENZURA !!!