duminică, 12 aprilie 2009

Si am zis sa fie weekend in fiecare zi! :)

Dupa o luna de zile, imi fac din nou "curaj" sa mai scriu cate ceva. S-au petrecut atatea lucruri, care mai de care mai frumoase, care mai de care mai amuzante. Prieteni alaturi, asta e cel mai important!
Inca un weekend frumos, cu tot ce trebuie. Cu distractie pe cinste, cu rasete si multa veselie. 3 sarbatoriti (Mariusel, Roro si Bucurie); am inceput de vineri seara cu chefuitul prin clubuletzul nostr
u drag. Acelasi loc, aceiasi prieteni, aceeasi voie buna. M-am simtit din nou foarte foarte bine in compania lor, imi sunt tare dragi si imi ofera sentimentul ala de siguranta. Stiu ca ma pot baza pe ei si cand e vorba de distractie, dar si de lucruri serioase.
Sambata dimineata, cu greu ne trezim si incercam sa ne urnim spre o noua distractie. Si-am pus si de un gratar! Si l-am sarbatorit si pe Bucurosul nostru. S
i ne-am simtit cum am putut noi mai bine, si ne-am bucurat sa fim impreuna. Spre seara, ne-am retras la vesnica noastra resedinta, pentru continuarea petrecerii. O zi plina, dar extrem de frumoasa!
Duminica, am zis sa respect traditia si sa fac o mica incursiune pana la Observator. Putin off-road, soare mult si liniste. Multa liniste! Pe seara, cafelutza si apa plata pentru refacere. Bineinteles ca tot la club, bineinteles ca in aceeasi formula. :)
Si uite-asa se incheie un weekend plin, dar frumos rau. De maine, teste si proiecte. 4 zile de foc, foarte importante, dar.. trec ele, ca doar suntem copii mari! :P
Pup nasu' !

Niciun comentariu: