marți, 13 octombrie 2009

Dor de iarna...


Zi friguroasa. Zi cu vant. Zi cu ploi. Doar atat.
Zi cu durere fantastica de cap, care parca nu vrea sa treaca...
Zi banala, dar zi frumoasa.

E aproape 10 seara si am o stare ciudata rau. Pe de-o parte ma simt aiurea din cauza durerii de cap, dar pe de alta parte zambesc, si imi place frigul. Cred ca nu mi s-a mai intamplat asta vreodata. Imi place vara. Si imi place caldura. Cel putin de obicei... Dar azi mi-a placut sa imi bata vantul prin par, sa il simt ca imi intra pana in oase, sa ma gandesc ca vine iarna. Stiu eu de ce :) Acum chiar vreau sa vina iarna... Afara miroase a iarna. Si e atat de placut! Stau in pat, invelita bine, dar cu geamul deschis. Vreau sa simt mirosul asta de iarna, de frig...Abia astept prima ninsoare. Vreau sa ies afara, sa ma ninga, si sa imi inghete nasul de frig. Vreau sa ninga ca in povesti si sa ne plimbam prin ninsoare... Asta inseamna fericire. Acum, doar atat imi doresc. Sa vina iarna!

Niciun comentariu: