vineri, 2 octombrie 2009

Libertate frate, poate facultate, si viata de noapte

Oare? Chiar asa va fi? Nu cred, avand in vedere ca tocmai am inceput anul 3... ultimul... vine licenta :)

Sunt proaspat intoarsa de la Bucuresti, dupa 2 zile in care am avut deschideri (deschiderea universitatii ieri, si a facultatii mele azi). M-am simtit tare bine sa revin in locurile alea, m-am simtit bine alaturi de colegi si imi doream sa ii revad. Am vazut bucurie pe chipurile lor, asa cum, probabil, au vazut si ei pe al meu. Sentiment placut astazi la revederea profilor, schimbat cateva pareri si o deschiere frumoasa. M-am simtit foarte bine, a fost o atmosfera destinsa si eram in largul meu. A vorbit decana, apoi noul rector, care mi se pare un super om. Inca 2 persoane si apoi prodecanul (cine stie despre cine vorbesc...) :) apoi am primit si o diploma "de merit", pentru ca merit :D Am plecat spre casa cu (deja) vechiul si bunul prieten Andrei. Am stat pe la apartament cateva ore si apoi am plecat spre Campina cu frate-miu cu masina. 3 ore jumate de la Bucuresti la Campina. Viiiis!!! :))


Later edit: Vineri seara, ora 22 30 si eu sunt acasa. Ceva, undeva, e gresit! :) Asa as fi zis in mod normal, dar acum nu. Pur si simplu sunt obosita. Am fost la club, am stat pe terasa si m-am simtit bine. Dar am vrut acasa... pur si simplu vroiam sa plec. Acum stau in pat, ma gandesc la tot felul si incerc sa adorm. Stiu ca nu se va intampla asta prea curand, dar macar merita incercat. Abia astept sa plec iar la Bucuresti, sa ajung in camera mea draga si sa imi aranjez lucrurile pe acolo. Nu vreau sa mai ies asa des pe afara in Bucuresti, vreau sa citesc mai mult si vreau sa ma odihnesc. Ma simt obosita. Fizic si psihic. Am nevoie de somn si de liniste...


Pe drumul de intoarcere am ascultat multe melodii frumoase, melodii dragi, care mi-au ajuns direct in suflet. In acelasi context, acum ascult acelasi gen de melodii... ma relaxez si totul va fi bine...



Anunturi bizare si masini urland
Pavaje si stalpi de beton
Femei usoare, aerul vibrand
Reclame in lumini de neon
Ziarul de seara si caldul perfid
Cersetorii lipsiti de noroc
Preturi ce zboara, un carnet de partid
Cantareti din loc in loc.
Excursii in Rai, dolarul in flux
Electrice soapte de amor
Un concert de nai, limuzine de lux
Urmariri si institutia lor.
Inserare in gri c-un poet conformist
Ce-si pierde cumpatul sau
Cadenta khaki, cetatean optimist
Si nevoia mea de zambetul tau.

Niciun comentariu: