duminică, 3 ianuarie 2010

Cronicutza pe 2009

Hop! C-a mai trecut un an... Normal ca la sfarsitul lui, trag linie, fac bilantul si analizez situatia.
Si suna cam asa...

A fost un an bun, in care mi-am dat seama de ceea ce conteaza cu adevarat pentru mine. In ceea ce priveste facultatea, am invatat mult, dar am avut parte de rezultate pe masura. Ceea ce m-a incurajat si mi-a dat putere. Primul semestru l-am terminat la sfarsitul lui ianuarie, cand vacanta luata mult prea devreme dupa parerea unora, m-a ajutat sa uit de cateva trairi contradictorii prin care trecusem imediat dupa sarbatori.
Luna februarie a insemnat vacanta si multa voie buna. Regasirea locurilor dragi si a prietenilor vechi.
Martie a fost probabil luna pe care as sterge-o in totalitate din anul acesta: urata, cu greseli facute de mine, si regrete multe. Nu vreau sa imi amintesc.
Am participat la sesiuni de comunicari stiintifice, am facut practica in hotel, si am luat vacanta de prin mai. Asa ca m-am pus pe distractie, pentru ca m-am gandit ca ar putea fi ultima vacanta de vara fara griji. M-am mutat in casa noua, casa care a devenit imediat 'acasa' datorita starii de bine pe care mi-o oferea. Avea sa devina coltisorul meu de rai. Am fost foarte fericita pentru ca am gasit intelegere in cineva foarte drag; si mi-am propus la inceputul lui iunie sa nu-i mai gresesc si sa fiu corecta. Si pana acum, totul a mers ok. Tot atunci, am intrat si la cura drastica de slabire, ce avea sa dea rezultatele dorite.
Am avut parte de o vara frumoasa, cu zambete sincere si multa fericire. Desi au existat si momente mai putin placute, la sfarsitul lui septembrie le-am sters cu buretele si astfel, am ramas in gand doar cu cele placute. Mers la mare, la gratare, escapade de moment si orice altceva mai parea interesant.
Luna octombrie mi-a adus un nou inceput de an de facultate, cand mi-am propus in primul rand sa ma odihnesc si sa imi vad de facultate. Visam cu ochii deschisi in camera nou aranjata, visam la iarna ce va urma, visam, si atat. Si imi era bine. Am lasat-o mai moale cu distractia pana spre sfarsitul lunii, cand incepeam sa descopar si sa redescopar Bucurestiul.
Cred ca luna noiembrie a fost cea mai agitata din an. Lucrurile incepeau sa se aglomereze la facultate, licenta, teste, proiecte, cursuri de ghizi in weekend, concerte tomnatice, plimbari, iesiri. Dorinta de mers la mare. Aproape ca nu imi mai ajungeau cele 24 de ore... Am stat mai mult in Bucuresti, simteam Campina tot mai distanta si mai rece. Si asta, din vina mea, pentru ca eu ma indepartasem.
Decembrie m-a adus din nou cu picioarele pe pamant, mi-am facut planuri pentru vacanta ce urma, planuri pentru cat mai multe zambete si cat mai multe clipe frumoase. Desi am avut pe la jumatatea lunii momente in care nu ma mai simteam eu, in preajma sarbatorilor totul a revenit la normal. Si am incheiat anul cu cei dragi alaturi, cu zambetul pe buze.

Totul e bine cand se termina cu bine, a fost un an agitat, dar rezultatele sale s-au vazut si se vor mai vedea si in noul an.

Va doresc sa aveti parte de tot ceea ce va doriti, de tot ceea ce aveti nevoie si de tot ceea ce va poate face fericiti!

Niciun comentariu: