joi, 14 ianuarie 2010

Paranormal activity

Film de groaza, interzis persoanelor sub 18 ani. Am vazut trailler-ul si chiar m-a convins sa merg sa il vad.
Pana la jumatatea filmului mori de plictiseala. Poti linistit sa bei o cafea, sa conversezi cu persoanele de langa tine. Dar apoi.... mori de inima. Desi mi s-a parut un film nu tocmai stralucit, au fost cateva momente in care iti venea sa te ascunzi sub scaun.
Am avut timp sa remarcam ca, desi cei doi stau intr-o ditamai casaaa (apropo, de unde aveau bani? ea studenta, el agent de bursa parca) , lenjeria de pe pat nu a fost schimbata timp de 30 de zile; ea doarme machiata, el are vreo 2 tricouri in care doarme pe tot parcursul filmului, nici unul din ei nu merge la facultate, respectiv la serviciu, demonul are urme de "gaina gigant" (multumesc Mada ca m-ai luminat). Ma rog, detalii, detalii.
Ideea e ca am si ras, am si tipat, ne-am si astupat ochii sa nu mai vedem; am plecat de acolo cu pielea gainii pe mine, senzatie ce a fost intarita de "labirintul" prin care am trecut spre iesire. Sau poate era doar efectul filmului...

Niciun comentariu: