vineri, 16 iulie 2010

cu acte-n regula

Da. Sunt licentiata. Si nu oricum. Cu cea mai mare medie. Da, umpleti-mi frigiderul, ati mai facut-o, o sa o mai faceti. Asta e. Putin imi pasa.
Sunt fericita am terminat facultatea, desi nu imi dau seama cand au trecut 3 ani. Am descoperit atatea lucruri noi, atatia oameni noi, incat pur si simplu nu stiu cand a trecut timpul.
Am avut alaturi oameni, in adevaratul sens al cuvantului. Si inca am. La festivitatea de absolvire i-am avut alaturi pe cei dragi mie, cei care au vrut sa traiasca alaturi de mine momentul.
Examenul de licenta a trecut repede, dar nu lipsit de emotii. Si inca emotii foarte mari. Singura nu stiu cum le-as fi rezistat. I-am tocat nervii, l-am enervat la culme, dar n-a fugit. Si nici nu m-a batut atunci cand meritam batuta :)) A avut incredere in mine, si m-a imbarbatat inainte de fiecare proba.
Totul e bine cand se termina cu bine, dar e si mai bine cand se termina cu foarte bine! :)

Niciun comentariu: