joi, 23 iunie 2011

nu as putea...

... promite vreodata cuiva ceva in care nu cred nici macar eu de la bun inceput. nu as putea amagi pe cineva cu ceva ce stiu ca isi doreste mult. Pot accepta mult mai usor un 'nu' de la bun inceput, decat un 'da' spus intr-o doara, care in final se transforma tot intr-un 'nu'. Dar nu mai am nervi, nu mai am regrete si nici sperante. am doar o pagina alba. a trecut ceva timp de cand nu am mai facut poze, dar nici nu am intentia de a face altele. Am insa un drum pe care trebuie sa il urmez, Hai sa fim mai sinceri, hai sa spunem exact ce gandim si ce simtim, hai sa nu ne mai prefacem ca totul e bine atunci cand nu e, dar hai sa ne bucuram de momentele cand totul e bine si frumos. Am nevoie de un soare si un cer senin. Am nevoie de oameni calzi si multe zambete.


Niciun comentariu: