luni, 6 iunie 2011

Totul pare sa reintre in normal in ultima perioada de timp. Dupa valul furtunos de demisii din familie&prieteni, dupa demisia mea total neasteptata la job, incep sa imi gasesc locul intr-ul alt colectiv, intr-un alt mediu, printre alti oameni.
Acum, vreau sa imi fac timp si pentru ce ma face cu adevarat fericita. Vreau sa am mai mult timp de "pierdut" cu cei dragi, vreau sa am timp si pentru mine, vreau sa imi pot permite o ora pe zi sa alerg si una sa merg la niste cursuri de dans. Da, m-am hotarat sa mai merg si pe acolo. Mi-ar placea sa pot sa imi continui pasiunea cu confectionatul de bijuterii, dar si cu comercializatul lor. Si in afara de toate astea, vreau sa nu dezamagesc pe nimeni, vreau sa fac bine tot ce fac si vreau sa scap de rutina in care am intrat.
Mai am un singur examen la facultate, apoi spre sfarsitul lunii am in program un concert cu baietii. Pana atunci, soare mult, zambete si mai multe si numai zile frumoase! :)

2 comentarii:

Unknown spunea...

heeey ... nu am buton de like! :)))

Unknown spunea...

heeey .... unde e butonul de like?!??! :))))