sâmbătă, 10 septembrie 2011

aseara.

Am avut parte o seara deosebita, cu un amalgam de trairi si sentimente. Nu credeam ca se pot imbina prezentul - care e atat de frumos, trecutul nu foarte indepartat - care mi-a aratat valorile vietii, si oraselul meu (care nu, nu face parte din trecut) - imi aduce mereu zambetul pe buze si imi aminteste de atatea momente calde. Dar am aflat ca totul este posibil.
Am revazut un chip drag, care in ciuda timpului trecut, nu s-a schimbat, a ramas la fel cum imi dainuia in amintiri. Am cunoscut oameni noi, am surprins zambete si "reinvatat" sa ma bucur de ceea ce viata imi ofera.
Concert frumos, zambete, detasare totala, sentimente de liniste in plina galagie organizata :)
Apoi dans pe melodiile care imi aduc aminte de ei, de prietenii mei. Dor de ei, de casa... de Acasa. Dor de serile dansante. Am dansat, am trait fiecare moment in parte, am simtit fiecare melodie.
Iar privirea asta senina, zambetul asta cald au facut ca seara sa fie perfecta si sa se termine cu atata liniste in suflet.

3 comentarii:

Anonim spunea...

E bine ca traiesti...

Anonim spunea...

Btw, cuvantul de verificare sa postez comentariul a fost "pitsi" :)), ce insinueaza astia?

Rally spunea...

normal ca traiesc :) drac mort si rata innecata n-o sa vezi niciodata :P iar despre cuvantul de verificare... nu mai zic nimic, stie el ceva ;))