joi, 17 iulie 2008

Liniste ...

O zi plina de liniste... in plin Bucuresti. Se poate? Da ! Cu siguranta! E cel mai frumos sentiment... liniste, si in afara si in interior... multumire sufleteasca si impacare cu sine. Am avut o zi ... pot spune... goala! Dar mi-a placut! Cu trezit la 12 si ceva... stat degeaba pana mai tarziu. Plimbat de una singura in parc cateva ore, stat pe o banca, privit in gol, gandit mult. Nu am avut nevoie de nimeni... doar de liniste ! Asta mi-am dorit, asta am avut!
Stateam pe banca in parc si ma uitam la oamenii care treceau prin fata mea. Fiecare are o poveste, fiecare are un gand al sau, fiecare e diferit... niciodata nu mi-a placut sa analizez oamenii, dar azi chiar am facut asta.
Am stat pur si simplu degeaba acolo, si am visat.... apa lacului se misca usor la trecerea vreunei barci, imi lucea in fata, soarele imi batea in ochi si eu eram undeva departe cu gandul ... e frumos sa visezi! Cred ca asta te inalta, te ridica undeva sus de tot si te face sa te simti important... cel putin pe mine!
M-am simtit bine azi, am zambit de cate ori am simtit nevoia, am ascultat linistea si m-am bucurat de o alta zi de vacanta!

Niciun comentariu: