marți, 22 iulie 2008

Nu imi merge calcu de acasa... si sunt foarte nervoasa din cauza asta. Ziua parca e mai lunga si mai goala, nu am ce face cand stau in casa, am ajuns sa deschid televizorul in timpul zilei (asta nu se intampla aproape niciodata inainte) ... trist !
Oricum, cafeaua de dimineata ramane traditie, nu pot sa nu semnez condica la clubuletz. :P Asa ca pe la pranz parasesc camera, ma vad cu lumea, pierdem vremea si ne distram cum putem noi mai bine !!
Ieri mi-am luat bilet de tren ! Asa ca ... PLEC LA MAREEE !!! Din pacate nu o sa fie pe modelul : "hai la mare sa fugim, ia cu tine numai slipul, hai sa numaram nisipul" ... O sa imi iau mai multe chestiutze, haine, sac de dormit, izopren... ca doar mergem cu cortu :D Abia astept ! Am un chef de dans nebun si vreau sa ma distrez mult mult. Deja am inceput sa dansez pe oriunde merg... acum vreo 2 zile am dansat cu Nico pe la clubuletz un pic... parca prea putin totusi :P
Am avut parte si de o seara mai frumoasa decat celelalte... sambata seara ... Am revazut un chip tare drag, am ascultat vorbe dulci si am simtit ca nu imi mai trebuie nimic pentru a fi cu adevarat fericita! Drept e ca totul a durat cam putin ... dar ... mai bine atat decat nimic! Leagane, ras mult, vorbe frumoase, zambete calde... atmosfera de vis ! :*
Una peste alta ... clubuletzul ramane sfant ! Acolo merg in fiecare seara (fara exceptie) si il inchidem.. ba mai mult, ramanem si peste program, cu proviziile facute. In aceeasi formula in fiecare seara, in acelasi loc, dar mereu cu alte subiecte de discutie...

Niciun comentariu: