miercuri, 16 iulie 2008

A trecut deja destul de mult timp de cand nu am mai scris ceva ... Sunt in vacanta, stau putin pe acasa, ma plimb, ma distrez, imi traiesc viata.
Weekend-ul trecut am fost la Trofeul Brasovului, in Muntii Ciucas, undeva pe langa Cheia. A fost o atmosfera mai mult decat calda, mai mult decat placuta! A fost un weekend cu adevarat reusit, din toate punctele de vedere. Am avut prieteni aproape, m-am simtit bine, am ras, am cantat si ... cel mai bun lucru zic eu, nu am avut semnal la telefon! A fost un fel de izolare, a fost liniste si a fost bine ! Nu am stiut niciodata cat era ceasul, nu m-a sunat nimeni , pur si simplu nu aveam nevoie de alte persoane decat cele de acolo ! Nu am avut nevoie de multe ca sa fiu fericita: doar un foc mare de tabara, o sticla de pepsi, prieteni aproape si cantece de munte !!!
Am revenit duminica acasa, dupa o incursiune la gradina zoo din brasov, la cota si la vizitat ursuletii din sinaia (aia liberi) ... din nou telefonul suna, m-am reintors la ce lasasem acasa cu cateva zile inainte. Mi-ar placea tare mult sa mai plec, sa ma mai plimb... si la fel... fara telefon !!!!!!!
Saptamana asta a fost liniste pana acum :P ... doar cateva iesiri prin oras, cu intors acasa la 3 dimineata, cu stat la terase, cu mers la papat la 1 noaptea si trezit dimineata la 12 :P E vacanta !!!!! Asta spun acum, asta e singurul meu argument pentru tot ce fac ! Vreau sa ma plimb mult vara asta, vreau sa ma distrez, pentru ca stiu ca de la toamna totul se va schimba. Vreau sa ma angajez si sa devin mult mai responsabila ! Imi pare singura vacanta cand ar trebui sa nu imi pese de nimik ! Vara trecuta am fost stresata cu bacul si cu facultatea, vara urmatoare o sa fiu deja om al muncii, dar vara asta ? cui o las ? E doar a mea ! Si vreau sa ma simt bine ! Stiu... vreau multe, dar ... sincer ... cred ca e singura ocazie sa imi pese numai si numai de mine !
Anyway ... acum is la Bucuresti... la camin. E bine aici ! Chiar ma simt bine ! Pana vineri o sa am tot timpul sa ma si distrez, sa ma si plictisesc... dar acum nu vreau nimik ! Doar sa stau ! De-asta am venit. Sa schimb aerul (cu unul nu prea bun, ce e drept) , sa ma vad si cu alti oameni, si ... nu stiu... am venit pentru "altceva" . Cam atat pe seara asta! O sa adorm devreme, o sa ma trezesc tarziu ... viata in vacanta :P

Niciun comentariu: