sâmbătă, 21 noiembrie 2009

De ce doar 24h?

De ce are ziua doar 24 de ore? Mi-ar trebui vreo 30 ca sa apuc sa fac tot ce mi-am propus.
Am bifat in ultima vreme destul de multe. Aniversare Radio3Net vinerea trecuta, Silver Church, Cafeneaua Actorilor, Valea Regilor, am kilipirit un pic, o raita prin Iron in seara de folk, o tura pe la Carturesti, Jack's, cursuri de ghizi aseara, mers la repetitie la baieti, apoi Cinnamon, cursuri de ghizi azi dimineata, plimbarica pe 2 roti si Starbucks, urmeaza un maraton de filme in noaptea asta, vot maine si cine mai stie ce mai poate aparea pe parcurs... :)
In rest, facultate multa. Proiecte la care am luat si punctaj mai mare decat maxim (daa, chiar e posibil asa ceva), vine repejor perioada cu testele, ma apuca groaza numai cand ma gandesc.
Abia astept primul weekend din decembrie! Stiu eu de ce ;)
Pana una alta, saptamana viitoare sper sa ajung si eu pe acasa, nu am mai fost de 3 weekenduri, trebuie sa mai iau pulsul din club si sa imi incarc bateriile in camera cu buline.

Momentan va pup pe nas si ma pregatesc de plecare spre o noapte alba!

Niciun comentariu: