miercuri, 2 decembrie 2009

E carciuma plina de oameni straini...

Am fost acasa in weekend. De ce? Nici eu nu stiu ... De fapt, nu stiu de ce am plecat de vineri acolo... Am mers dupa o absenta de o luna de zile.
Si, ca de obicei (adica pana acum o luna) am respectat traditia si am mers in club. Nah, vineri seara, trebuia sa merg. Dar am avut o senzatie tare stranie. O "carciuma" plina de oameni cunoscuti, dar... atat de straini de mine. Straini, da. Asa i-am simtit. Tocmai de-asta am si plecat dupa doar o jumatate de ora. Am vrut sa plec de acolo, nu imi era bine. Cum poti simti niste oameni pe care, aparent ii cunosti atat de bine si iti sunt atat de dragi, straini si atat de departe de tine? E un sentiment ciudat... Am preferat sa stau singura... si asa si am facut si mi-a fost bine apoi. :)
Sambata a fost family day. zi in familie, linistita, cu unele drumuri (necesare) si cu relaxare. Nu am vrut sa ies nicaieri pe seara, am stat acasa si am citit. Duminica insa, surpriza placuta din partea partenerilor de distractie si voie buna de asta vara. Asa ca m-am conformat si in 10 minute eram gata de gratarel nocturn, chiar daca temperatura nu depasea cu mult 0 grade. M-am simtit foarte bine, am pus la cale cate ceva cu ei, acum asteptam vacanta.
Si de parca nu imi era suficient ce simtisem vineri seara, am mai sucit putin cutitul in rana si luni pe la pranz, intr-o incercare (reusita ce e drept) de convingere ca nu sunt eu paranoica. Ma rog, stiu ca sunt, dar ca nu sunt chiar de tot. Asa ca am mai mers inca o data in locul cu pricina. 2 minute. Doar de atat am avut nevoie ca sa ma conving. Apoi mi-am continuat ziua, astupand repejor rana si promitandu-mi ca pe viitor sa incerc sa evit senzatii de genul. :)
Pe seara am revenit in Bucuresti, unde ma simt atat de bine. Aici sunt eu!

Niciun comentariu: