duminică, 6 decembrie 2009

Zambete



Am avut parte de o zi foarte deosebita! Am impartit zambete pe strada impreuna cu Mada si Lory. Ne-am hotarat sa luam parte la campania "Un zambet pentru tine" si sa facem cateva sute de oameni putin mai fericiti. Am adus o inseninare pe chipurile lor.


La inceput putin timide, am inceput sa impartim post-it-uri cu zambete imediat cum am terminat cursurile de ghizi. Fiecare zambet pe care il primeam inapoi ne dadea mai mult curaj si incredere pentru a-l darui pe urmatorul. A fost o senzatie noua, nemaiintalnita pana acum. Pe masura ce imparteam zambete, zambeam si eu din ce imi ce mai mult si mai sincer, ma simteam atat de bine si as fi vrut sa impart mult mai multe. Intr-un oras atat de tern, un zambet adus pe chipul cuiva inseamna enorm de mult. Am fost placut surprinsa sa vad cum doamnele acelea extrem de elegante si serioase se emotionau atat de tare atunci cand primeau un zambet, si multumeau frumos, oferind si ele, la randul lor zambete. Sau cum, persoanele de varsta a treia erau uimite de gestul nostru, si cum nu le venea sa creada. I-am invatat si pe straini cam cum sta treaba cu zambetele, am facut si politistii sa zambeasca, iar copiii, sa nu mai zic de copii. :) M-am simtit atat de bine atunci cand m-am dus la cate cineva sa ii dau un zambet si sa imi spuna: "Aa, am mai primit unul, uite!" sau "multumesc, il pun langa celalalt". Dar, gonite parca de frig, am ajuns pe acasa dupa o ora si ceva de impartit zambete, dar extrem de zambarete.


Pe seara, am iesit la un vin fiert impreuna cu Mada si Andrei. Impartit cadouri si multa veselie. Seara placuta acasa si zambete in continuare.


Nu m-as mai fi oprit din zambit!

Niciun comentariu: