sâmbătă, 12 decembrie 2009

De ce?

De ce sunt momente cand totul iese prost? De ce uneori nimic din ce faci nu este bine? De ce totul se interpreteaza gresit? De ce esti gresit inteles? De ce uneori o dai in bara indiferent de context? De ce uneori esti judecat si pus la zid? De ce simti cateodata ca viata iti scapa de sub control? De ce uneori totul e atat de complicat? De ce uneori.... poate ca pur si simplu. De ce uneori ninge? De ce uneori momentele alea care ar trebui sa fie frumoase, de fapt nu sunt? ... pentru ca pur si simplu. Asta e viata! Compusa din momente. Frumoase sau nu. Momente ce sunt uneori fara motiv, pe care nu le intelegi, dar care... pur si simplu sunt. Si atat. Mai am insa nevoie de chibzuiala. Pentru a accepta si a intelege ca uneori, totul e... de neinteles.

6 comentarii:

Medinna spunea...

imi place :)

Rally spunea...

Nu o sa iti mai placa foarte mult. E atat de adevarat ...

Xander spunea...

Si mie imi place, insa doare! Dar este foarte adevarat! Concluzia la care am ajuns in aproape 22 de ani? Tot ce este foarte frumos in viata, indiferent de domeniu..la un moment dat te va face sa te simti foarte rau! Insa..lucrurile astea te fac mai tare pentru...data viitoare, pentru ca mereu exista!

Rally spunea...

Dar de ce e neaparat sa existe o data viitoare? Nu am putea sa avem niste butoane? Un "stop" ar fi ideal, desi... nici unul sa derulezi, si sa dai timpul inapoi nu m-ar deranja. :)

Medinna spunea...

imi place cum e scris,cum e esxprimat.despre asta era vorba. ;)

Rally spunea...

In cazul asta, multumesc! :)