duminică, 1 iunie 2008

Am votat, domnule! Sunt in randul oamenilor!

S-a mai dus o zi... o zi plina, la fel ca majoritatea celor care tocmai au trecut.... M-am trezit la 8.. apoi la 10, la 12, iar la 14 am considerat k era nevoie sa ma trezesc cu adevarat. :p Niciun chef de nimik. stare de nervozitate. Vad bulinele... deja ziua e mai frumoasa :D Imi place camera mea si sunt mandra de ea. Poate suna aiurea, dar kiar sunt mandra! Pe seara am plecat la vot. Inca sunt indignata k a trebuit sa merg la votare de ziua copilului. Apoi am mers pe la bunici... i-am vazut, am stat cu ei, le-am ascultat povestile, problemele, grijile. E normal sa fac asta! Pentru ei!
Pe la 20 30 am hotarat sa ma duc la un suc in club. SUUUC ! da? Si kiar suc am baut. Am fost singura fata, dar nu m-a deranjat. S-a vorbit de politica. Prea multa politica pentru urechile mele. Ora 21 00 - ma doare capul. Ora 21 30 - vreau sa plec acasa. Baietii ma alimenteaza cu suc ca sa nu plec... mai stau... dar pe la 22 45 am cedat nervos.... Am plecat acasa cu o durere de cap fantastica, care, spre marea mea mirare nu era de la alcool :D Am venit acasa, am papat ceva... si acum stau si trag linie.
Trag linie la o saptamana foarte plina, la niste zile apuizante, dar care mi-au adus satisfactii enorme. Note bune la facultate, vacanta mult prea devreme luata, curatenie la apartament, curatenie acasa, facut buline pe perete, somn... daaaa, soooomn, dupa mult timp am dormit cu adevarat bine. Eram relaxata, ma simteam usurata...scapasem de emotii si de suspansul notelor. Acum nu mai vreau decat liniste ! E un sentiment tare placut!
Pentru saptamana ce urmeaza am planuri mari... inca nu le mentionez. Vreau ca duminica viitoare sa trag iar linie si sa fiu mandra de inca o saptamana ca cea care tocmai se incheie...
Ma simt bine... dar obosita... in acelasi timp fericita. E un amestec de sentimente si simtiri ... totusi, cred k e de bine !
Pup nasul, aveti grija de voi!

Niciun comentariu: