duminică, 15 iunie 2008

Inca una ...

A mai trecut inca o saptamana din vacanta ... O saptamana in care mi-am demonstrat eu mie cata vointa pot avea atunci cand imi doresc ceva cu adevarat. Cred ca oamenii care spun "nu pot" sunt oameni slabi, sunt oameni care nu isi stapanesc propriile puteri si care se lasa purtati de vant .... Oameni banali... Eu nu ma complac in aceasta situatie. Eu lupt pentru ceea ce vreau si tind spre inalimi mari. Vreau sa fiu altfel, si sunt alfel decat majoritatea... dar tot ce incerc eu e sa ies in evidenta prin calitatile mele. Nu intentionez sa fiu ca ceilalti. Stiu ca tot ce vorbesc poate parea fara rost, dar pentru mine conteaza ... totul pleaca din creier, inclusiv vointa, inclusiv puterea de a face ceva....
In fine... toate-s trecatoare, chiar si viata. De-asta ma bucur de ea, de-asta fac totul ca sa fiu fericita, de-asta imi cumpar rochia aia scumpa, de-asta port in casa pantalonii aia "de firma" si de-asta ma imbrac noaptea frumos. Ca sa ma simt eu bine ! Viata e alcatuita din lucruri marunte.... si pe mine tocmai aceste lucruri marunte ma fac fericita..... asta inseamna ca am o viata fericita ? Cu siguranta!! Am si probleme, da, ca orice alt om, am si momente de cadere, dar e normal .... totul tine de puterea pe care o gasim pentru a trece mai departe, de a invata din greseli si de a face tot ce ne sta in putinta pentru a fi fericiti !


Cam atat pentru seara asta.... ma duc la somn .... cu o mie de ganduri in cap, pe care nu le pot exterioriza pentru ca nu s-ar intelege nimic.... Uneori, nici eu nu ma inteleg. Si atunci ma intreb... de ce sa ma intelegeti voi pe mine ?

Niciun comentariu: