marți, 24 iunie 2008

Probleme, probleme, probleme ! S-au intamplat multe lucruri care m-au facut sa ma simt rau, dar, in acelasi timp, m-au facut sa ma gandesc mai bine la viitor. Stiu, suna aiurea... dar chiar asa a fost. Ma bucur totusi ca am gasit intelegere si relaxare totala intr-un om care mi-a aratat o alta latura a sa. Zilele astea rele s-au incheiat, sper eu, cu un moment placut. Un gratar cu prietenii. A fost foarte frumos.. si pentru prima oara dupa perioada asta, nu m-am gandit la nimic altceva, decat la distractie. M-am simtit tare bine! Azi.. inca o zi cu peripetii... pana acum insa, le-am rezolvat pe toate, mai devreme sau mai tarziu. Momentan vreau sa plec de acasa! Vreau sa merg la clubuletz, sa beau o bere rece si sa imi bata soarele in ochi. Vreau aer, vreau soare, vreau bere :p Diseara om vedea ce gratarel mai apare in peisaj, sau ce escapada ne starneste interesul! Vorba aia... totul e bine, cand se termina cu bine !

Niciun comentariu: