miercuri, 18 iunie 2008

Si uite-asa se mai incheie o zi de vacanta. Cu trezit la 12, baut cafeaua de dimineata pana pe la 15 la clubuletz cu baietii mei :P , venit acasa, stat un pic degeaba, facut nitzica curatenie, plecat pana la bunici, venit inapoi acasa, iesit in oras, tot in clubuletz... O zi linistita, dar frumoasa. A fost soare, m-am simtit bine si am ras ori de cate ori am simtit nevoia. E din ce in ce mai bine! Sunt fericita si ma simt bine! Cred ca asta e cel mai important. Mai e atat de mult pana plec in Corfu... :( as vrea sa plec maine. Am un chef de duca.... am chef de mare, am chef de stat la soare toata ziua si pierdut vremea. Vara asta ma asteapta Sighisoara la sfarsitul lui iulie si Vama apoi. Iar ceva mai incolo Corfu. Distractie multa intr-un cuvant! :D Pup nasu', take care! :D

Niciun comentariu: