duminică, 29 iunie 2008

Una rece, alta calda

De fapt, cred ca mereu e asa. Cand ti se ia pe o parte, ti se da pe alta. Am mers azi la gratar, la Pietri. Nu m-am simtit fantastic, de fapt... nu m-am simtit prea ok. Am mancat totusi un bulz buuun si multa zmeura... Am realizat ca ma mint singura dintr-un anumit punct de vedere si am decis sa nu ma mai imbat cu apa rece. Oricat as incerca sa fac sa fie bine, nu pot schimba un om... Am simtit nevoia sa fug, sa ma ascund, sa stau departe de lume. Dar totusi nu am facut asta. Am incercat sa judec faptele, si sa iau o hotarare maine de dimineata.
Cand am plecat de acolo, am mers (la insistentele baietilor) in club. Si bine am facut : M-am vazut cu "frate-miu" !!! Doamneee, imi era asa dor de el, de vorbele lui, de privirea lui atunci cand se uita la mine si nu ii vine sa creada cat de mult am crescut. De intrebarile lui un pic ingrijorate cu privire la viata mea, si la fericirea mea. Il iubesc rau de tot pe baiatul asta! Si ma bucur tare mult ca nu s-a schimbat fata de mine. S-a maturizat enorm, acum e la casa lui, si-a luat masina, in octombrie se insoara.... Dar eu sunt tot "sora lui mai mica", aia alintata si pe care "o stie de cand era atatica" M-am bucurat tare mult ca l-am vazut... ca mi-a readus zambetul pe buze si ca m-a facut sa ma simt foarte iubita.
Maine (de fapt azi) cred ca o sa plec la Bucuresti. Are legatura cu fuga mea, cu dorinta mea de a sta departe de unii oameni si de rautatile lor. Plec, ma duc sa stau singura, sa fac lucrurile care ma fac pe mine fericita si sa uit unele chestii urate. Macar doua zile de liniste vreau !!!
LI-NIS-TE !!! Hai ca nu e greu !

Niciun comentariu: