duminică, 8 iunie 2008

Prea obosita ...

Vacanta. In adevaratul sens al cuvantului. Cu distractie de dimineata pana seara. Epuizant, dar placut. Solicitant, dar dorit.
Am inceput sa ies in oras... sa ma distrez mult mult si sa ma simt bine cu persoanele care vor sa se simta bine alaturi de mine.
Am mers joi la cantare in garaj... Frumos, deosebit, muzica buna, prieteni alaturi. Deci, distractie. Am incercat sa beau o silva neagra... a intrat cam greu. Am trecut pe Heinekken. Cantare draguta, caterinca multa dupa. Cantat la chitara, muzicuta, percutie, voce... fooooarte tareee ! Ajuns acasa pe la 2...
Vineri am iesit in club. Timi, k nu mai era Redd's ... :( Una, doua, trei ... intrau :D . Pe la 22, au plecat baietii la masinute... s-au intors parca mai ametiti decat plecasera. Foarte multa voie buna, chef de distractie. Pe la 23 30 ne-am gandit sa plecam "in sus" ... cat de in sus nici noi nu stiam. Asa ca am plecat 6 persoane cu 2 masini. Market - neaaah, Comarnic - inchis, intrare in Sinaia - inchis, centru in Sinaia - inchis , asa ca ne-am oprit la Old Nick. Mai fusesem acolo si imi placuse. Am baut un biberon de Redd's ... me happy ... soferii au baut suc :p . Pe la 2 30 am plecat spre casa. Am ajuns la 3 dimineata acasa ... Obosita dar bine dispusa. Oricum, pe drum la intoarcere mai mult am dormit :P Si, k sa citez pe cineva : "uite, mah, cum doarme betivu'!!" :P
Incep sa cred din ce in ce mai mult in cuvintele : frumoasa, desteapta, cu bani si devreme acasa.... dimineata devremeee !!
Sambata m-am hotarat sa plec in Bucuresti... sa ma vad cu Andu si cu cei din Campina ... Plecat cu trenul la 14 44 ... ajuns in gara la 16 30. Neintelegeri in ceea ce priveste intalnirea cu Andu ... nervi destul de multi. Pus picior in prag. Hotarata sa ma duc acasa dak nu ma ia de la TNB.... A venit sa ma ia... cu masina lui :P ... Eu fericita, el fericit... toata lumea bine dispusa. Am ajuns in Titan, dupa ce am fost convinsa k vrea sa ma rataceasca si sa ma duca la padurice :P .... Bere mult in portbagaj... vreo 3x24 doze... Alte doze cumparate... O sticla de suc... Am stat, am baut, am ras, ne-am distrat... a fost o seara super.... kiar mi-a placut mult de tot... Credeam k o sa iasa mai urat cu alcoolul, dar a fost mai mult decat bine. Nu am mancat nimik, dar a fost ok asa.
Pe la 2-3 am zis sa ma bag si eu la somn... ma dureau ochii de la oboseala. Ne-am pus in pat "ca oltenii", vorba lui Andu... Eu, Andu, Vali si Fuzzy... nu prea am dormit... dar mi-am odihnit ochii. M-a trezit de cateva ori, nu m-am suparat.... pe la 8 ne-am trezit de tot, si i-am trezit si pe ceilalti doi... Cu rasetele noastre... Ei au fumat, eu am mai pierdut vremea un pic, iar pe la 9 am plecat. Drumul de la Buc la mama la serv, foarte amuzant. "I pup you" la viteza mult prea mare... Speriat alti soferi, speriat pasageri, ras mult .... prea mult kiar. A descoperit claxonul :p si frana de mana ... Aaa, si "big smile" ori de cate ori incercam sa adorm... Am ajuns la mama, am mancat ceva, el a plecat spre Brasov, eu am ramas singura :P ....
Urmeaza un gratar si cirese din pom. Apoi alt gratar cu gasca... Si maine sooooooomn .... Am nevoie de o zi in care sa zac .... As vrea sa fie ceva gen "Luni, ce zi de cacat... de ce sa ma-mbrac, cand esti langa mine..." ..... dar o sa fie "Astazi am chef sa zac. O fi din cauza ta, sau a aerului controversat..."
Sunt multumita... obosita rau, dar multumita. A mai trecut o saptamana frumoasa, cu multe lucruri faine... cu distractie si prieteni alaturi... Prieteni care conteaza ! Life is beautiful ! :D me happy :D

Niciun comentariu: